ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Επιστροφές εμπορευμάτων γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν εγκρίσεως από την εταιρεία ΙΑΣΩΝ Πληροφορική.
1. Επιστροφές ΜΗ ελλαττωματικών προϊόντων
Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει η παραλαβή της επιστροφής σας είναι να συνοδεύεται από το σχετικό έντυπο αποδοχής επιστροφής που θα σας έχει αποσταλεί (ΜΠ0). Εναλλακτικά και ύστερα από συνεννόηση με την εταιρεία ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντων μέσω της ιστοσελίδα της ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ στη σελίδα Αίτηση Επιστροφής RMA (απαιτείται log-in με κωδικούς πελάτη).
Η αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του εντύπου αποδοχής επιστροφής (ΜΠ0).
Σε άλλη περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η παραλαβή.
Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και η αρχική τους συσκευασία να μην έχει υποστεί αλλοιώσεις ή προσθήκες.
Η αγορά των εμπορευμάτων θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός των τελευταίων 30 ημερών.
Επιστροφές με ευθύνη του πελάτη πραγματοποιούνται με δικά του έξοδα μεταφοράς και δύναται να επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστη διαχείρισης.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να χρησιμοποιήσει την Μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη και χρεώνονται με την έκδοση αντίστοιχου τιμολογίου.
2. Επιστροφές ελλαττωματικών προϊόντων (ή εν δυνάμει ελλαττωματικών προϊόντων)
Η εταιρία ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ εγγυάται για την καλή λειτουργεία των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες της. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί δυσλειτουργία σε κάποιο είδος θα πρέπει εντός 10 ημερών από την αγορά, να μας ενημερώνετε εγγράφως, ώστε να καλύπτεται η εγγύηση σύμφωνα με τα παρακάτω:
Για τις περιπτώσεις που υπάρχει σχετική εγγύηση κατασκευαστή τότε υπερισχύουν οι όροι και το αναφερόμενο σε αυτή χρονικό διάστημα. Εφόσον δεν υπάρχει κάποιος ειδικός όρος, ισχύουν οι γενικοί όροι επιστροφών και εγκρίσεων από την ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
Ενημερωθείτε για τους όρους και τη διαχείριση επιστροφών ανά οίκο (διαχείριση επιστροφών ανά οίκο)
Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει η παραλαβή της επιστροφής σας είναι να συνοδεύεται από το σχετικό έντυπο αποδοχής επιστροφής που θα σας έχει αποσταλεί (ΜΠ0). Εναλλακτικά και ύστερα από συνεννόηση με την εταιρεία ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντων μέσω της ιστοσελίδα της ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ στη σελίδα Αίτηση Επιστροφής RMA (απαιτείται log-in με κωδικούς πελάτη).
Επιστροφές με ευθύνη του πελάτη πραγματοποιούνται με δικά του έξοδα μεταφοράς και δύναται να επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστη διαχείρισης.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να χρησιμοποιήσει την Μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται η ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη και χρεώνονται με την έκδοση αντίστοιχου τιμολογίου.
Ειδικά για την επιστροφή εμπορευμάτων στην κατηγορία Toner και Inkjet τα εμπορεύματα θα πρέπει να συνοδεύονται από δείγμα εκτύπωσης ή από σχετική βεβαίωση τεχνικού.
Η αποδοχή επιστροφής προϊόντος θεωρείται προσωρινή έως ότου επιβεβαιωθεί ύπαρξη προβλήματος από τεχνικούς των κατασκευαστών με τους οποίους η εταιρεία συνεργάζεται και οριστική μετά τον έλεγχο, με τη έκδοση πιστωτικού.
Για τους παρακάτω οίκους υπάρχει ειδική διαδικασία διαχείρισης ελλαττωματικών η οποία είναι δεσμευτική, προκειμένου να γίνει δεκτή η οποιαδήποτε επιστροφή και να πιστωθεί.
HP: Για τα αναλώσιμα της HP που υπάρχει υποψία ότι είναι ελλαττωματικά, πρέπει να ακολουθείται η διαδικασία ελέγχου του προϊόντων και η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται πρωτογενώς από τον εκάστοτε μεταπωλητή που πραγματοποίησε την πώληση στον τελικό χρήστη. Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η διαδικασία, η επιστροφή δεν θα γίνει αποδεκτή από τον κατασκευαστή με συνέπεια να μην υπάρξει πίστωση του προϊόντος. Παρακαλούμε δείτε τις σχετικές οδηγίες και έντυπο προς συμπλήρωση στα σχετικά links: Οδηγίες & Έντυπο προς συμπλήρωση.
LEXMARK: Η ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ δεν έχει την δικαιοδοσία να δέχεται επιστροφές ελλαττωματικών προϊόντων της Lexmark. Αρμόδια για τον έλεγχο και την διαχείριση των ελλαττωματικών προϊόντων είναι η επίσημη αντιπροσωπεία: INFOLEX Α.Ε., Λ. Μεσογείων 245-247, τηλέφωνο: 210 6722230, info@infolex.gr
XEROX: Η ΙΑΣΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕ δεν έχει την δικαιοδοσία να δέχεται επιστροφές ελλαττωματικών προϊόντων της XEROX. Αρμόδια για τον έλεγχο και την διαχείριση των ελλαττωματικών προϊόντων είναι η επίσημη αντιπροσωπεία: XEROX HELLAS A.E., τηλέφωνο: 210 30 04 736.